Piast Iłowa - strona nieoficjalna

Strona klubowa
Herb

Logowanie

Ankiety

Brak aktywnych ankiet.

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 4 gości

dzisiaj: 58, wczoraj: 229
ogółem: 5 599 806

statystyki szczegółowe

Ostatnie spotkanie

MKS Ilanka RzepinKP Piast Iłowa
MKS Ilanka Rzepin 6:1 KP Piast Iłowa
2022-11-19, 13:00:00
    relacja »
oceny zawodników »

Statystyki drużyny

facebook

JESTEŚMY RAZEM

Najlepsi typerzy

Zaloguj się, aby typować.
Lp. Osoba Pkt.

Zczuba.tv

Skąd klikają

 



 

 

Dołącz do nas

Poszukujemy osób do prowadzenia serwisu.Liczymy na każdą pomoc.Dajemy możliwość wyrażenia swoich opinii, pracy na rzecz klubu, zdobycia doświadczenia dziennikarskiego, a przede wszystkim wspaniałej przygody z KP ,,Piast'' Iłowa,Jeżeli jesteś zainteresowany/a:
- robieniem zdjęć podczas spotkań piłkarskich,
- prowadzeniem konkretnego działu,
- pisaniem artykułów na wybrane tematy,
- robieniem wywiadów,
- bądź wykazaniem się w innej, interesującej Cię kwestii,
i masz ku temu możliwości, zgłoś się do nas. Liczymy na każdą pomoc.Zainteresowane osoby prosimy o kontakt piastilowa@gmail.com lub gg 8982083.Nasza strona jest tworzona przez kibiców dla kibiców.I dlatego chęć współpracy z nami jest tym większa.Serdecznie zapraszamy!

 

 

Aktualności

Z Chrobrym Nowogrodziec

  • autor: philips_07, 2010-02-18 14:44

Nasi piłkarze przegrali sparingowy mecz z Chrobrym 1-2. Mecz stał na bardzo niskim poziomie. Dużo niecelnych podań, brak strzałów- to najlepsze określenie gry obu zespołów.

Vitrosilicon Intra wystąpił w składzie: Kowalski, Bagiński, Jędrzejewski, Pluta, Jabłoński, Drożdż, Brzezicki (45` Heinz), Świrlik, Żebrowski, Góral i Mastalerz.

Początek pierwszej połowy zapowiadał się bardzo dobrze. Mogliśmy prowadzić w 2 minucie, ale piłkę spod nóg Mastalerza wybił w ostatniej chwili obrońca Chrobrego. Później było tylko gorzej. Niecelne podania na swojej połowie dały prowadzenie w 15 min dla Nowogrodźca. Vitrosilicon Intra próbował skonstruować kilka akcji, z których padały strzały na bramkę przeciwników. Do przerwy wynik się nie zmienił: 0-1.

Po gwizdku rozpoczynającym 2 połowę bardzo słabą grę prezentował Chrobry. Wykorzystali to piłkarze z Iłowej i doprowadzili do remisu. Po strzelonej bramce znów gra naszego zespołu nie prezentowała się najlepiej. Nowogrodziec także grał bardzo chaotycznie. Ale w 67 min. brak komunikacji w obronie Vitro, dało Chrobremu sytuację sam na sam, którą napastnik Nowogrodźca wykorzystał bezbłędnie. Pod koniec meczu Vitrosilicon Intra stworzył jeszcze 3, 4 sytuacje, lecz strzały były bardzo niecelne. Wynik spotkania 1-2.

  • Komentarzy [0]
  • czytano: [1864]
 

autor: ~philips_07 2010-02-19 21:47:58

avatar Relacja z meczu oczywiście będzie... postaram się, aby już o 17 było napisane .... pozdrawiam


autor: ~kennedy 2010-02-20 15:39:44

avatar 2:1 dla chrobrego


autor: ~kibic 2010-02-20 16:55:53

avatar Bez Jakubika,Kasperczaka,Wysoczana,Bartkowia ka,Borkowskiego


autor: ~diego 2010-02-20 17:36:00

avatar promień za bartkowiaka chce ponoć 10 tysięcy....


autor: ~anonim 2010-02-20 17:52:52

avatar I dobrze teraz wiemy gdzie nasze miejsce. Na zawodników to trzeba mieć kase a i grając w III lidze. Biedny klub taki jak Vitrosilicon z takimi pieniędzmi powinien grać w klasie okręgowej co najwyżej w IV lidze. jeszcze raz powtórze bez szkolenia i zaplecza nie bedziemy istnieć.


autor: ~anonim 2010-02-20 18:09:29

avatar Bez Jakubika,Kasperczaka,Wysoczana,Bartkowia ka,Borkowskiego już nie można wygrac????głupie tłumaczenie!!!a ile zawodników jest w tej drużynie???kiedy kogoś nie ma trzeba mieć zamienników a nie się tłumaczyć, a jak ich zabraknie w lidze to co będzie???tłumaczenie się?nikt na to nie patrzy później tylko na wynik i miejsce w tabeli!trzeba się złapać za jaja i dać z siebie wszystko Panowie...


autor: ~Jan 2010-02-20 18:22:11

avatar No wyglada na to że nie mozna wygrać bez tych zawodników skoro wynik 1-2 Pojechalismy w osłabionym składzie a zmiennicy nie sprostali zadaniu


autor: ~anonim 2010-02-20 18:25:27

avatar No i coś z tym trzeba zrobić jednego gracza nie będzie i porażka????nie może tak być jeśli mamy się utrzymać!!!!Wojtek zrób coś z tym!!!!


autor: ~.... 2010-02-20 18:36:45

avatar kazda porazka tego tworu jest lekiem na całe zło


autor: ~kibic Vitro 2010-02-20 18:50:53

avatar Takim lekiem jak mieliśmy zająć spokojnie środek tabeli. Teraz to nie Promień musi się utrzymać w lidze, tylko my. Ale będzie wstyd jak spadniemy :( Niestety Wojtek nic nie ma do powiedzenia, ile dadzą mu kasy za tyle stara się sprostać zadaniu. Spójrzmy prawdzie w oczy, jesteśmy słabi. Na tle innych drużyn grających w III lidze to nasze transfery są gówno warte.


autor: ~Jan 2010-02-20 18:59:20

avatar

Teraz przegrana trudno,za tydzień kolejny sparing...nie wychodzi teraz wyjdzie w lidze...A co do transferów hmm jeżeli bedzie u nas Bartkowiak Żebrowski Jabłoński to napewno to są wzmocnienia nie oszukujmy sie...


autor: ~Jan 2010-02-20 19:00:34

avatar

Graja ciekawa piłke...


autor: ~anonim 2010-02-20 19:52:13

avatar Ciekawa piłka i wszystko w pipe!!!!gdzie jest relacja z meczu????????


autor: hakej4 2010-02-20 20:04:04

Profil hakej4 w Futbolowo Ktoś poniżej napisał że bez Jakubika  Kasperczaka  Borkowskiego nie można wygrywac - pewnie ze nie mozna . W polskiej piłce liczy sie kasa , kto ją ma ,ten ma dobrych zawodników. A te pieprzenie o młodzieży , kto w tych czasach gra swoimi wychowankami ? A poza tym gdzie i za co ich chcecie szkolic  całe szczescie że Garguła trafił do szkółki piłkarskiej bo pewnie jak by został w Iłowej  to by teraz tułał się gdzies w Orle Konin albo innej pipiduwie tak samo z młodym Rakowskim. Dopóki miasto nie zacznie sie poczuwac do tego żeby zrobic czegos w tym kierunku nigdy nie bedziemy mieli piłki na dobrym poziomie .  A narazie musimy cieszyc sie z tego co mamy tu duzy pokłon dla Intry i Vitrosiliconu .


autor: Riko8099 2010-02-20 20:22:43

Profil Riko8099 w Futbolowo Zgadzam się z tobą Hakej w 100% lecz od szkolenia musimy zacząć.A miasto i burmistrz wraz z radnymi mają to gdzieś.....W lidze na pewno będzie strasznie ciężko i w dalszym ciągu będziemy oglądać porażki naszych piłkarzy.Nie łudźcie się że będzie lepiej, do tego trzeba się przyzwyczaić. Jednak musimy cieszyć się z tego co mamy, wolę oglądać III ligę niż marną IV z Grabikiem.


autor: ~... 2010-02-20 20:41:21

avatar wy jestescie naprawde nienormalni ludzie huta ledwo przedzie intra nie lepiej wy oczekujecie cudów powiem krotko na mecze piasta chodziłem na ten twór nie pojde macie kase to dajcie na transfery na zabezpieczenie druzyny  leon grzesiu plutonowy ma koło 3 na reke bobik dołoz ze sklepu nie macie....a tacy hoolsy jestescie...zal was a iłowa góra na okregówke i czub tabeli ale do waszych pustych głow to nie trafi....


autor: ~kibic 2010-02-20 21:03:50

avatar Weż tabletke i połóz sie spac... jak nie chodzisz to nie człowieku robisz napinke


autor: Leon8099 2010-02-20 21:46:31

Profil Leon8099 w Futbolowo Intra wcale tak źle nie przędzie a Vitrosilicon stać tylko Ciech narzeka sam nie wiem po co. Sponsorowanie sport to chyba najmądrzejsza rzecz co mogliby zrobić ci dwaj sponsorzy i to w dodatku w naszym regionie, zawsze wolałbym stawiać na futbol w Iłowej. Oczywiście szkoda że miasto mało się dokłada le cóż jest tak a nie inaczej. Jeśli ci dwaj sponsorzy uparliby się to ja wierzę że II liga w Iłowej jest realna i to byłby hit stulecia lepszy niż Czarni Żagań.Sport w naszej miejscowości jest bardzo potrzebny. Jeśli by go zabrakło to już chyba całkowicie można by było nie wychodzić z domu i siedzieć przey tv. Sport uszlachetnia ludzi zmniejsza agresje oczywiście nie chodzi mi o agresje wśród niby kibiców chuliganów. Ja akurat wolę zająć się czymś pożytecznym niż siedzieć gdzieś na ławce i pić piwo. A że piłka stała i stoi wysoko w tak małym mieście, jestem dumny. A jeśli chodzi o Ciebie kolego to coś się tak czepił mnie? Nie interesuje mnie Twoja opina, możesz pisać swoje komentarze tylko bez wyzwisk bo przecież każdy ma swoje zdanie tak jak Ty. Pozdrawiam.


autor: ~anonim 2010-02-21 10:30:35

avatar zgadza sie ja tez mam chociaz czym sie pochwalic, bo miastem napewno nie


autor: ~anonim 2010-02-21 11:39:06

avatar Leon - odnośnie tego, że w Iłowej może być II liga to moim zdaniem gruba przesada. Po pierwszej potrzebna kasa, a takiej huta i Intra nie dadzą, gdyby znalazł się jakiś solidny sponsor to wtedy trzeba ściągnąć dobrych zawodników, bo nasza "zdolna" młodzież grająca w lidze terenowej skończy w Konienie, ale reasumując nawet mają grubą kasę nie sciągniemy tutaj extra zawodników na II ligę, bo nie przyjdą grać na taką wiochę, gdzie nie ma bazy, sztucznej murawy, oświetlenia boiska, przyzwoitych mieszkań klubowych.....nigdy. W III ligę na dobrym poziomie wierzę, ale w teraźniejszości daję dla Vitro max 2 sezony. Po pierwsze miasto i tak nie dorzuci, bo Gliniak wygra wybory ponownie, a nowy sponsor jest mało prawdopodobny, bo takiego trzeba szukać na zewnątrz, w Iłowej już nie znajdziemy. Dziwi postawa CIECHu, ale co obchodzi warszawkę taka piłka w Iłowej.....Hakej ma rację mówiąc o młodzieży. Nasi "najlepsi" młodzieżowcy marnują swoje kariery w Iłowej. Rakowski został i co? Guła na szczęscie się wyrwał i ma lepiej. Janus po gimnazjum wybrał szkołę poza Iłową i jest lepszy, Dobroliński również.....niestety marnujemy młodzieżowców. Ale podsumowując: seniorska może być przyzwoita.A do poprzedniego sfrustrowanego kibica mam radę: kończ waść wstydu oszczędź.


autor: ~anonim 2010-02-21 12:57:34

avatar II liga w Iłowej???żarty chyba w Szachy z tym pseudo Prezesem Kułaczem!!!!hehe najpierw zmiana zarządu. Potem szukać sponsorów. I ta III liga może być bo mówiąc o II to Wy ludzie macie coś z głową!!!


autor: ~philips_07 2010-02-21 13:25:00

avatar Ludzie co Wy piszecie ... nie po to są umożliwione komentarze żeby obrażać prezesa i zarząd. Jak narazie nie widzimy lepszego kandydata na to miejsce. Oczywiście II liga to lekka przesada bo nie mamy na to warunków ale spokojnie w III lidze możemy zostać. Zawodnicy z trenerem na czele robią wszystko aby tak zostało. Przypominam, że sparingi nie odzwierciedlają późniejszej gry w lidze, całkiem inna gra i to że teraz przegrywamy- nic nie znaczy.


autor: ~anonim 2010-02-21 13:39:23

avatar Sam prezes powiedzmy, że ok (powiedzmy), reszta zarządu poza Mietkiem, który oddaje serce klubowi OUT OUT OUT! Być może się mylę, ale śmiem twierdzić, że Wojtek robi niekiedy robotę za zarząd.


autor: Leon8099 2010-02-21 13:40:55

Profil Leon8099 w Futbolowo Napisałem że Vitrosilicon i Intre stać na drugą ligę a to jest inna rzecz chcieć. Nie wiem lecz wydaje mi się że mamy lepszych sponsorów niż Czarni Żagań. A o zapleczu treningowym trąbie już od dawna. Stara III liga to teraz troszkę silniejsza II a Piast grał przecież w silnej III lidze.Oczywiście mam świadomość że cel przewyższa teraźniejsze środki, lecz mi nie chodziło aby w Iłowej była ta II liga tylko że stać sponsorów na utrzymanie drużyny w podobnym stylu jak Czarni to robią. Czy zawodnicy nie przyszliby grać na taką wiochę. Oj chyba nie masz racji. Na pewno by grali, kasa robi wszystko. Porównaj Pniewy i tamtejszego Sokoła, gdzie taka mała wiocha a grała w ekstraklasie starej I lidze. Powtarzam że nie walczę aby w Iłowej była II liga ale faktycznie gdyby była co byście wówczas powiedzieli. Zobaczcie stadion od dawna nie jest modernizowany a wówczas gdyby Iłowa grała w II lidze to konieczność byłaby ulepszenia a nawet zbudowania lepszego zaplecza. Dobrze dość marzeń, mamy już ukończoną hale sportową, w drodze jest orlik a nam potrzebne jest boisko z sztuczną nawierzchnią i to wymiarowe. Teraz nie stać nasze miasto na takie wydatki ale w przyszłości trzeba nad tym pomyśleć. Zgorzelec czy Zielona zarabiają jeszcze na tym wynajmując boisko na mecze sparingowe. Nie dość że byłoby zaplecze treningowe to można na tym zarobić.


autor: ~anonim 2010-02-21 13:51:12

avatar Stara III liga to troszkę silniejsza II - to jest absolutnie nieprawda. Prawdą jest to, że stara III liga jest silniejsza od obecnej III, a wtedy Piast był silniejszy, niż dzis Vitro, chociaż trudno też miarodajnie to porównać. Mieliśmy wtedy strategicznego sponsora, ale i świetnych zawodników, jak na tamte czasy. Kto pamięta ten wie, że wtedy piłkarze mieszkali nie tylko w klubie, ale i klub wynajmował im mieszkania na terenie miasta. Dziś jest to jak sen.Wtedy nasza młodzież siała postrach (przykład rok 92 i sukces Kobyły - 2 miejsce w Polsce, powołania do reprezentacji starego województwa zielonogórskiego - dzisiaj to również jak sen).Tak, ale Sokół Pniewy miał zaplecze. Podobnie można powiedzieć o 12 tysięcznym Grodzisku, gdzie Drzymała zrobił wielki Groclin, o Łęcznej, o Wronkach - tam jednak było zaplecza, a u nas nie.


autor: ~lux 2010-02-21 13:54:22

avatar No nie był bym taki pewny czy pan Gliniak wygra ponownie wybory , raczej ludzie zanim nie przepadają o tym świaczy choćby co jakiś czas artykuły w gazetach.


autor: ~paweł 2010-02-21 14:09:01

avatar Stara III liga to troszkę silniejsza II - to jest absolutnie nieprawda. Prawdą jest to, że stara III liga jest silniejsza od obecnej III, więc sam przeczysz temu co piszesz. Jeśli teraźniejsza III liga jest słabsza od starej III to stara III jest tak jak Leon napisał słabsza od teraźniejszej II. W każdym bądz razie stara III liga jest po środku nowej III a i nowej II ligi. Ale Piast grałby teraz na poziomie nowej II ligi. jeśli chodzi o stretegicznego sponsora Piasta to była nim Huta i Eskord, do nich dołączyli GS i Mleczarnia. A nasi teraźniejsi włodarze nie kradną tak jak to robili włodarze Piasta bo gdyby tego nie robili Piast grałby wówczas spokojnie w III a nawet w II lidze.


autor: Leon8099 2010-02-21 14:42:55

Profil Leon8099 w Futbolowo Panowie z tą II ligą faktycznie przesadziłem chociaż nie chodziło mi dokładnie o to. Jeśli chodzi o Sokoła Pniewy to nie zgodzę się z tym że miał lepsze zaplecze od Piasta. W tych czasach jak Pniewy grały w starej I lidze byłem w wojsku i właśnie w tym wojsku zaprzyjaźniłem się z kolegą który był zawodnikiem Sokoła. Byłem z nim na stadionie oprowadził po klubie. Pniewy zanim przejął ich strategiczny sponsor a był nim już nie istniejąca gazeta Miliarder, to wówczas Pniewy grały w III lidze. Zaplecze powstało dopiero po podpisaniu umowy z strategicznym sponsorem. Wszystko zaczęło powstawać, pamiętam trybuny z zwykłych konstrukcji nie betonowane. Wszystko było to robione szybko i nie dokładnie. Więc zaplecze powstało oraz baza treningowa dopiero wtedy gdy była kasa. Podobne wnioski można wysunąć w naszym przypadku.


autor: ~anonimus 2010-02-21 15:53:04

avatar I trąbi się w kółko że obrona Vitro jest bardzo słaba i nic z tego ani zarząd ani trener nie robi. Zaraz wszyscy będą obrażeni że tak napisałem. Tylko chwalić nic wiecej a jak posypią się słowa krytyki to zaraz lament. Krótko źwięźle słabi jesteśmy na III ligę z taką grą góra IV liga.


autor: hakej4 2010-02-21 19:42:06

Profil hakej4 w Futbolowo Smęcisz anonimus , moim zdaniem jeżeli dołączy do nas Bartkowiak i Żebrowski spokojnie możemy się utrzymać. Nie ma co narzekać zawczasu zobaczymy w lidze , dwie  może trzy drużyny będą naprawdę silne ale reszta spokojnie będzie w zasięgu Vitro. Także Anonimus nie sraj po krzakach Vitro na pewno da radę.


autor: ~dżony łoker 2010-02-21 20:22:40

avatar tak czytam i czytam...co tu piszecie....- muszę obiektywnie przyznać, że prawie wszyscy mają po trochę racji. I philips, hakej, leon; ale także-niestety- riko, anonimus, anonim...Co do pana Gliniaka, z tego, co wiem- ma nie startować w wyborach, ale różnie to bywa. Fakt- entuzjastą sportu to on nie jest i nigdy nie był. Czarnych nie ma co porównywać- zresztą u nich tez były, są i będą perypetie z zarządem, władzami klubu, zawodnikami, kierownikami i ogólnie z kasą. Jeśli chodzi o Vitro, trzeba sobie jasno powiedzieć, że Bartkowiak to nie Kaka i cudu nad Czerną się nie spodziewajmy... Jeżeli solidnie nie popracujemy nad formacją defensywną-wciąż będziemy tracić dużo bramek, a nie wiadomo czy strzelecka forma napastników będzie wiosną tak skuteczna, jak jesienią. Wolałbym , by zatrudniono np.dwóch etatowych obrońców, bo z przodu jakoś nam szło jesienią. Wiem, wiem, kasa...na tych zawodników...no, to osobny temat. Dopóki nie znajdzie się sponsor choćby średniego kalibru- raczej ciężko będzie o wzmocnienia, a tym samym o poprawę gry; z całym szcunkiem dla Intry i Vitrosiliconu... Oby nie sprawdził się czarny scenariusz derbowych spotkań z Grabikiem w 4 lidze...To już wolę te z Promieniem- w końcu to 2km bliższy wyjazd, niż do Grabika...:) Pozdrawiam i ...oby do wiosny!


autor: ~anonim 2010-02-21 21:14:47

avatar Dżony łoker - to, że Gliniak wystartuje masz jak w banku. Wolisz 11 tys/mies w urzędzie na ciepłym stołku czy 1800 w gimnazjum z bachorami? Tyle wystarczy.


autor: ~anonim 2010-02-21 21:20:04

avatar Zmiany w składzie. Zaczynamy od Bramki; ok młodzi bramkarze radzą sobie!Obrona; wywalić Kasperczaka na jego miejsce na pewno się znajdzie zawodnik za taką samą kasę jaką on bierze!!!Pomoc; Świrlik niech wraca skąd przyszedł za taka kasę którą chapie jest ktoś inny np. Młody Żebro bardzo dobre posunięcie trenera!!!Jego syn no nie nadaje się na bok może to wina przygotowań nie wiem z tego co wiem w Arce chłopak grał bardzo dobrze.Napad; Borkowski już powoli na emaryturę jak nie chce być zgnojony przez naszych kochanych kibiców. Chwała mu że jeszcze nam pomaga ale po tej rundzie powinien odejść w tzw. blasku chwały;) Bartkowiak no kolejny szacun dla trenera ale bym się dużo po nim nie spodziewał cudu nie zrobi sam tam z przodu. Ławki rezerwowych nie ma no aż strach gadać Pluta jakiś Brzezicki ???gdzie oni do III ligi jakieś kpiny!!!!To tak pokrótce o zmianach w składzie. A propo tych wszystkich rozwodów i spekulacji to Panie  przesadzasz troszkę się rozmarzyleś hehehP.S Piszcie na tej stronie jakieś konkrety np. dłuższe relacje z meczy zdj. A nie gadacie o takich rzeczach że czasem żal to sie czyta!!!!!


autor: ~anonim 2010-02-21 21:33:25

avatar ale piepszycie glupoty...... tak placzecie na szkolenie mlodziezy a co robicie w tym kierunku???????? najlepiej narzekac,,,, na brak kasy...... tylko ile trzeba na ta mlodziez??????? przeciez mlodzi nie kasuja jakis wyimagowanych stypendiow jak nasze gwiazdki.... nieprawdaz???? zamiast kasy na te pseudowzmocnienia to na mlodych dac na trenera dla nich na dodatkowe zajecia na maly obozik na turnieje itp


autor: ~PIAST 2010-02-21 21:49:02

avatar

Szkoda ze brak u nas ludzi chorych na futbol jest tylko paru takich ktorzy chcieli by sie wybic przy zespole pomijajac oczywiscie intre bo oni rzeczywisce pomagaja moze jeszcze troszke vitro ale co oni moga jak tam ciech rzadzi i lepiej nie bedzie a nawet gorzej zobaczycie sami. A tu potrzeba zapalencow takich jak w grabiku łęknicy czy tez w nowogrodzie. Zeby kilku takich zebrac w jednym klubie najlepiej naszym to moze ta 2 liga ...... ale co tam marzenia nie kosztuja,


autor: ~dżony łoker 2010-02-21 22:15:47

avatar

"Biorąc pod uwagę wszystkie fakty tworzenia, odkrywa się jedną elementarną prawdę: gdy się czemuś prawdziwie poświęcamy, wspiera nas opatrzność"

   Johann Wolfgang Goethe

    


autor: ~anonim 2010-02-21 22:26:59

avatar DO ANONIMA - MYSLISZ ZE NASZE OBECNE GWIAZDY VITRO MAJA GRUBA KASE? LEDWO IM STARCZA NA PRZYSLOWIOWA KROMKE CHLEBA


autor: ~anonim 2010-02-21 22:39:12

avatar a jak to sie ma do szkolenia mlodziezy????????? wez 2 srednie zaow i porownaj to do miesiecznych wydatkow na mlodziez i????? oc????? lyso ci?????? takze dalej karmcie gwiazdki kosztem dzieci to za chwile bedzie trzeba znow zmienic nazwe i startowac od b klasy


autor: Leon8099 2010-02-21 23:58:32

Profil Leon8099 w Futbolowo Widać że temat się rozwinął, to dobrze. Jeśli chodzi o prowadzenie strony to chyba źle tego nie robimy.Po prawej stronie, strony w dziale ,,Dołącz do nas" wyraźnie jest napisane że potrzebujemy ludzi do pomocy prowadzenia strony. Nie wiem dlaczego jeszcze ktoś tu narzeka.Najlepiej pisze się anonimowo a jeśli ktoś nie potrafi dokładnie czytać i formułować dokładnie treść komentarza to już nie moja wina. Wracając do strony, to praca nad nią kosztuje mnie bardzo dużo czasu. Jeszcze raz powtarzam że robię to dla klubu i kibiców a jeśli chcielibyście aby strona wyglądała lepiej to zapraszam do współpracy.Ja wiem że każdy ma swoje obowiązki ja też. Prowadzę stronę z kolegą Jarkiem, on się uczy i nie zawsze ma czas, ja akurat tez mam swoje obowiązki. Aby pisać szersze relacje z meczów to trzeba uczestniczyć na nich. Druga sprawa to zdjęcia, aparatu dobrego niestety nie posiadam. Jak kogoś nie poproszę to zdjęć niestety nie ma. Odpowiedź nasuwa się sama. W naszym miasteczku większość potrafi krytykować, ktoś chciałby oddać serce zrobić coś w dobrym kierunku to najlepiej zgnoić i zniszczyć.Sprawę rozmarzenia już Pan przytoczył wcześniejszym  komentarzu (II liga w Iłowej??? żarty chyba w szachy........) to po co się powtarzać.  A jeśli chodzi o Pana anonima to cebule to Pan ma ale w skarpecie.


autor: ~paweł 2010-02-22 00:32:57

avatar Po co taka napinka na stronce? Każdy ma swoje zdanie a co niektórzy to wszystkich by wyrzucili z klubu prezesa piłkarzy i co jeszcze? Jeśli chodzi o jeden komentarz tyczący się prezesa klubu to ja się nie zgodzę. Nie jest źle z B klasy awansowaliśmy do III ligi i to właśnie za tego prezesa. Pan Kułacz moim zdaniem prowadzi bardzo dobrą politykę w klubie. Klub nie jest zadłużony a to podstawa. Jeśli będzie gorzej to jestem przekonany że sam odejdzie, a na razie proszę się nie wymądrzać i nie wypisywać głupot. Zmiana prezesa nie jest konieczna lepiej pomyśleć skąd tu wyrwać więcej pieniędzy na klub. A jeśli chodzi o administratorów tej strony to, robicie dobrą prace i proszę nie słuchajcie takich bzdur. Anonimowo to każdy potrafi a jak przyjdzie coś do czegoś to zawiną rękawy i jeszcze powiedzą że to nie oni. Takie komentarze tylko kasować i nie pozwolić aby ktoś je czytał.


autor: ~kaziu 2010-02-22 01:40:17

avatar

Anonimie zal się czyta to nie czytaj i przestan tu się wymądrzać. Powiedz mi cwaniaku kto sponsorował Unie Janikowo w II lidze, nie kto inny jak firma Ciech a Vitrosilicon do tej spółki należy. Więc Leon miał racje że stać Vitrosilicon z Intrą na utrzymanie druzyny w II lidze. I czytaj dokładnie to co Leon napisze a nie przeinaczasz że on chce zaraz II ligi w Iłowej. Nie raz z nim rozmawiałem na ten temat i on sam śmiał się że co niektórzy kibice z Iłowej chcieliby II ligi w Iłowej. Więc ja go rozumie i dokładnie czytam to co pisze a strone kibiców prowadzi bardzo dobrze, jest takim samym kibicem jak ty czy ja i komentarze jak najbardziej są mu wskazane. Pozdrawiam Leona i normalnych kibiców na tej stronie.


autor: ~anonim 2010-02-22 02:02:59

avatar Na młodzież to powinno dać miasto a nie tylko sponsor. Sponsorom zależy na reklamie i satysfakcji a na młodych to miasto. Przecież to jest edukacja a burmistrzem jest nauczyciel to co nie ma pojęcia o co tu chodzi. Może niech wróci do szkoły to zobaczy co stracił.


autor: ~anonim 2010-02-22 11:19:58

avatar Witam. Tak czytam i czytam te komentarze i stwierdzam że nie stać nas na sprowadzenie dobrych piłkarzy. Ktoś tu napisał że u nas nie ma napaleńców na futbol i ja się z tym zgodzę. Jedyny napalony człowiek jeśli chodzi o spółkę sponsorską to Roman,T. Wstyd dla zarządu ze strony Vitrosiliconu że nie starają się o pieniądze z Ciechu. Nie ma co siedzieć na dupach i czekać na przebieg wydarzeń tu trzeba działać. Głowę w chmurach to nosiło się w czasie Piasta Iłowa teraz brać się do roboty bo za darmo to nic nie ma. A jeśli chodzi o administratora tej strony to w ogóle stronka bardzo  fajna, szersze relacje i z meczu chyba nie są potrzebne. Po każdym meczu jest krótka relacja oraz film ze skrótem meczy. Moim zdaniem to lepsze niż relacja z meczu, do tego nie raz jest wywiad z trenerem i piłkarzami. Proszę spróbować coś takiego zrobić, to nie takie proste. Adminie tej strony jest wszystko ok.


autor: ~anonim 2010-02-22 11:26:08

avatar Kaziu - to, że CIECH dawał kase na Janikowo nie jest tajemnica. A że dawali im więcej, bo wyższa liga, to inna bajka. Gdyby Unia nie istniała, albo w Janikowie nie byłoby firmy należącej do CIECHu, to być może nasz klub byłbym teraz bogatszy. Nie dziwię się, jednak że warszawski zarząd woli dać kasę na klub IIligowy. Poza tym II liga w Janikowie to nie tylko zasługa kasy od CIECHu, ale tez innych sponorów. Więcej tutaj pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Janikowo Ani razu nie skrytykowałem pracy administratorów strony, więc nie rozumiem (a nie "nie rozumie") Twojej uszczypliwości wobec mnie w tej sprawie. Co z Bartkowiakiem? W Promieniu trąbią, że zostaje u nich.


autor: ~Paweł1 2010-02-22 20:33:05

avatar Do admina i współtwórców strony - Bardzo dobra robota, strona aktualna, zawsze na czas niusy. Tak trzymać.A do wszystkich sympatyków i krytykantów piłki w Iłowej. Ludzie cieszmy się z tego co mamy, popatrzcie na podobne co do wielkości miejscowosci w naszym regionie i ich drużyny?Chyba nie trzeba dawać przykładów????Gozdnica?Jasień?można jeszcze kilka wymienic.


autor: ~anonim 2010-02-22 22:15:08

avatar

Zamiast krytykować i narzekać na piłkarzy zarząd, zróbmy też coś dla nich- postarajmy się przygotować lepiej na tą rundę rewanżową. Postarajmy się o lepszy klub kibica, przestańmy się wstydzić.  Nie rozumiem dlaczego nasi kibice wstydzą się kibicować swoim zawodnikom…? Co wstydzicie się ich. Może jak zaczniemy dobrze kibicować to nasi zawodnicy  zrobią coś dla nas. Oni zaczną  wygrywać a my odpowiemy im  dobrym dopingiem. Kto jest za tego pomysłu? Wpisywać się ciekawe ilu mamy kibiców chętnych do założenia dobrego klubu kibica. Ja jestem pierwszy. ZAWSZE I WSZĘDZIE NASZE VITRO KOCHANE BĘDZIE!


autor: ~anonim 2010-02-23 20:14:06

avatar Żałosne to wszystko .....


autor: ~anonim 2010-02-23 21:18:53

avatar KLUB KIBICA-SWIETNA SPRAWA JESTEM ZA..... MAMY SZANSE  NA NAJLEPSZY KLUB W 4 LIDZE LUDZIE ŁACZMY SIE


autor: ~anonim 2010-02-23 21:31:33

avatar MAMY SZANSE A TY JESTEŚ TEGO ŻYWYM PRZYKŁADEM :)


autor: ~anonim 2010-02-23 21:35:11

avatar W Iłowej to ku..a sami fachowcy i świetni kibice.....


autor: ~kibic 2010-02-24 06:36:53

avatar I sami dobrzy zawodnicy zapomniałeś dodać,kolego i bez tego ku..a.pozdrawiam.:)


autor: ~anonim 2010-02-25 10:12:58

avatar z kim  jest sparing w sobote , ktoś sie orientuje może?


autor: ~ten 3eci 2010-02-26 17:28:26

avatar CO to znaczy dobry klub kibica?? a Ten jest zły ?? Kto był zawsze z naszymi chłopakami czy to na wyjazdach czy u siebie ?? co chcesz tworzyć kolego ?? Może przyjdziesz do nas i coś zaproponujesz?? bo przydał by się nam ktoś kto też zorganizuje jakiś wyjazd co? Dobre jest to że wszyscy tu krzyczą o klubie kibica a nikt do nas nie przychodzi nowy . Jesteśmy otwarci . Czemu jak jest informacja o wyjazdach to zawsze są te same osoby ?? Gdzie są wtedy ci co to tak nawołują do kibicowania ?? JAkiś Janusz napisał coś o bobiku i sponsoringu . Przyjdź chłopcze przed meczem( wyjazd) to zobaczysz kto za darmo ludzi wozi . To samo rzepa robi . Więc nie wywołuj Januszu ludzi do odpowiedzi bo z grupy chłopaki nie wchodzą tu na stronę więc nie mogą ci odpisać czy to z braku czasu czy z ochoty ( Stronka jest gicior i my wiemy :)  Pozdro admin:) Czekamy na wsparcie na pierwszym meczu :)  Pozdro dla ogółu zakrętasów hehe :)           &nbs p;      &n bsp;             &nbs p;      &n bsp;             &nbs p;    p.s wiemy że są judasze z innych stron co to piszą że niby są z vitro a jadą na klub. NIE REAGOWAĆ :)


Dodaj swój komentarz

Autor: Treść:pozostało znaków:

Najnowszy film

 

Reklama

Twitter


Wyniki

Ostatnia kolejka 17
MKS Ilanka Rzepin 6:1 KP Piast Iłowa
Celuloza Kostrzyn 1:4 Dąb Przybyszów
Meprozet Stare Kurowo Pogoń Skwierzyna
Pogoń Świebodzin 4:2 Budowlani Lubsko
Promień Żary 1:3 Syrena Zbąszynek
Czarni Żagań 1:1 Odra Bytom Odrzański
Odra Nietków 1:0 Spójnia Ośno Lubuskie
Lechia II Zielona Góra 2:2 Lubuszanin Drezdenko
Korona Kożuchów 0:0 Polonia Słubice

Najnowsza galeria

Vitrosilicon Intra Iłowa : Błękitni Lubno
Ładowanie...

Najbliższe spotkanie

W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.

Mini-Chat

Musisz się zalogować, aby korzystać z mini-chatu.

Kontakty

Administrator
zostaw wiadomość
piastilowa@gmail.com
zostaw wiadomość
Admin
status Gadu-Gadu

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 18

Losowa galeria

Vitrosilicon Iłowa
Ładowanie...

Reklama

Wyszukiwarka